Når vi er mange, der går sammen og insisterer på
handling for klimaet -
- så kan der ske forandringer.
Det folketingsvalg, der lige er slut,
er beviset på lige præcis dét.
Men arbejdet er ikke slut her -
- tværtimod er det kun lige begyndt.
Danmarks Naturfredningsforening er Danmarks største grønne organisation.
Vi ønsker at samle alle de mennesker i Danmark,
der gerne vil handle for klimaet -
- der gerne vil fastholde presset på politikerne -
- og ønsker at gøre en forskel i vores egen hverdag
for at leve klimaklogt.
Når vi selv begynder at skabe forandringer
i vores eget liv -
- så sender vi et klart signal til virksomheder og politikere om, at det her mener vi alvorligt.
Så vær med i den grønne bevægelse.
Du kan starte her ved at skrive dig op
til vores helt nye klima-nyhedsbrev -
- hvor du kan blive inspireret til,
hvordan du selv kan handle -
- og du kan handle sammen med andre,
for eksempel i forhold til en klimaklog sommer.
Jeg håber, at du vil være med til at gøre en forskel sammen med os.